Reklamácie
Nižšie nájdete kompletný návod, ako postupovať pri riešení reklamácie.
V prípade, že sa vyskytne akýkoľvek problém s Vaším tovarom, neodkladne nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu na adrese: info@dearbear.sk alebo na tel. 771 293 747.
Všetky reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšej lehote!
Pre urýchlené vybavenie reklamácie budeme od Vás potrebovať nasledovné údaje:
-
Kontaktné údaje:
-
Meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail.
-
-
Predmet reklamácie:
-
Číslo objednávky alebo faktúry.
-
Uveďte tiež, či reklamujete celú objednávku alebo len jej časť.
-
-
Dôvod reklamácie:
-
Vyberte z nasledujúcich dôvodov:
-
Tovar je poškodený.
-
Vada tovaru.
-
Bola dodaná iná vec, než bola objednaná.
-
Zásielka bola nekompletná.
-
-
Ďalej podrobnejšie popíšte závadu, poškodenie alebo dôvod reklamácie.
-
Ako prílohu e-mailu pripojte fotografie reklamovaného (poškodeného) tovaru (súbory .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):
Po obdržaní všetkých informácií Vás budeme obratom informovať o postupe a riešení Vašej reklamácie.