Reklamácie

Nižšie nájdete kompletný návod, ako postupovať pri riešení reklamácie.

V prípade, že sa vyskytne akýkoľvek problém s Vaším tovarom, neodkladne nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu na adrese: info@dearbear.sk alebo na tel. 771 293 747.

Všetky reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšej lehote!

Pre urýchlené vybavenie reklamácie budeme od Vás potrebovať nasledovné údaje:

  1. Kontaktné údaje:

    • Meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail.

  2. Predmet reklamácie:

    • Číslo objednávky alebo faktúry.

    • Uveďte tiež, či reklamujete celú objednávku alebo len jej časť.

  3. Dôvod reklamácie:

    • Vyberte z nasledujúcich dôvodov:

      • Tovar je poškodený.

      • Vada tovaru.

      • Bola dodaná iná vec, než bola objednaná.

      • Zásielka bola nekompletná.

    • Ďalej podrobnejšie popíšte závadu, poškodenie alebo dôvod reklamácie.

Ako prílohu e-mailu pripojte fotografie reklamovaného (poškodeného) tovaru (súbory .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):

Po obdržaní všetkých informácií Vás budeme obratom informovať o postupe a riešení Vašej reklamácie.